dinsdag 30 augustus 2011

INGLOT

Afgelopen zaterdag ging ik eventjes naar Amsterdam. Mijn moeder wilde naar een meubelzaak in de Van Baerlestraat en ik ging even mee. Als ik al ooit een keer in Amsterdam kom, dan loop ik niet vaak door de Van Baerlestraat, maar toen liepen we lang een winkel... !
Er is tot nog toe maar een vestiging van het Poolse make-up merk INGLOT.
Maar binnenkort komen er meer vestingen, onder andere in de V&D. 
Alle kleurtjes en make-up soorten staan bij elkaar. Al die nagellak die ik zag ! En het handige van de oogschaduw is dat je je favoriete kleurtjes bij elkaar in een doosje kunt samenstellen en die blijven door middel van een magneetje in het doosje. Ik weet eigenlijk niet hoe duur het precies is, maar ik zou gewoon zeker een keertje gaan kijken !

 



1 opmerking: